Friday, May 20, 2011

Ter-comel SANGAT

Assalammualaikum.

Ohh tidakkkkkkk aku bukannya nak berceloteh tentang bayi yang control comel ni *err actually memang comel pun dan aku yang jealous Di sini aku nak hingaq pasai wajah baru mukabuku aku! Di translate jadi lah the new face of my facebook page!

Ohhhhhh sangat lah mengujakan aku sehingga kan aku tak berenti menatap kot. Okey bukan kot lagi, memang pun -_____-" Biaq gambaq ni ja yang jadi buktinya kekeke~

Aku suka log in page ni, besaq, kemaih & macam tumblr pulok tapi cool!


Tu nampak family list tu? Rounded-corner tu! Tu nampak tagged photos tu? Ada shadow tu! ♥ it! 


Aishh suka lah bentuk album dia tu uihhhh mengancam XD


Tu tu ada lagi rounded-corner ishh ♥ Dah tu shadow shadow blur ja page dia suka! >.<

Aku dapat tau pasai ke-comel-an mukabuku ni pun dari dashboard aku jugak, ehh bukan. Dari blog si kakak cantik manih ni jugak NisaKay. Then baca punya baca, terima kasih jugak kat brother handsome ni Meuz. Uuuuuuuuhhhhhh tak boleh berganjak bontot aku ni asyik ngadap mukabuku ni ish ish sadis betoilah. 

No comments:

Post a Comment