Tuesday, May 17, 2011

Kongsi NurKasih Rio FastFurious5

Assalammualaikum.
Yummmyyyyyyyy. Tapi maaf lah yokk, di sini aku bukan nak cakap pasal icecream sundae yang sedap yummy colourful ni, 

But I want to talk about movies! (= Yeahhhhhhh movies! Siapa yang tak suka tengok movies baling BB korang! Haa see see, tak ada lagi yang baling BB ni haa so aku ambik tu sebagai semua suka lah yekk haha sorry sorry aku saja nak meng-happy-kan diri sendiri sikit (:



Well like Anwar Hadi said in one of his vlog, if you doesn't like any movies, no need to said vulgar words saying that you don't like this don't like that in that movie, rather than say that maybe you can say this, "Urmh well dude it's not my taste" easy right. 

Ahaaa aku cakap berbuih but actually aku tak tengok pun lagi cerita ni hehe. 

Kongsi, showtime Khamis bersamaan 12 Mei 2011. Aku belum tengok lagi dan ramai kawan aku yang dah tengok. Biasalah, ada yang bagi komen best dan ada yang tak but like I said just know (: *angkat bahu dan kedua belah tangan*

Nur Kasih, showtime Khamis ni bersamaan 19 Mei 2011. InshaAllah aku ingat lepas sekolah terus nak pergi tengok, kalau tak ada exam hari tu memang tak lah kan lepas sekolah nak tengok movie -__- Fanatik punya pasal semua sanggup ngee~


And this two movies! Wuuuhoooo love it dude! Totally love it! >.< Yang paling aku suka entah tak tau lah ada kena mengena ke tak kan, both movies take place at Rio, Brazil! 

Rio. >.< Thousand love it. Kalau aku tau comel cenggini mesti aku tengok Rio3D kat cinema VM dah tapi dah just out of plan kot aku dengan Kak Sari terus siap-siap dan mengangkat kaki ke cinema CS then nampak cerita ni showing tengok je lah. For me if you love Madagascar, Kung Fu Panda etc, you got to watch this. Adventure, comedy, animation, family <3
: U
: 7 April 2011
: 1 Hour 40 Minutes 
: 5 stars

Fast Furious 5. Okey, like what I expect tak banyak sangat drift like FF1 but still love it. >.< Though it's look cool to me. I love how the mission got resolved. And The Rock being a police, pehhh! Nak tergelak pun ada sebab macam tak kena sikit watak dia but still love his body, awww *pipi kemerah-merahan* And, err berapa banyak and lah weh -___- Okey okey, dan the stunt from building to building, love it, memang tak sayang nyawa haha. Okey last AND, the most I love, it's actually PG18, I'm 17, ahaaa so yeeahhhh, so what? *berpeluk tubuh sambil kening diangkat seperti Ziana Zain* Huahaha, bajet macam hebatkan 
-___- Sorry. 
: PG18
: 5 Mei 2011
: 2 hours 15 Minutes
: 4 stars

Lepas ni tengah plan ni nak tengok Nur Kasih pulak, yeeeehaaaaa~ (: Amacam, nak teman? Hehehe~ 



No comments:

Post a Comment