Sunday, May 29, 2011

Sunshine Smile Contest by Ashraf Jalil

Assalammualaikum.

Ashraf Jalil & Shafiq 

The actual picture that I want to attach for this contest tapi disebabkan card reader yang terlampau cerdik, petang tadi cpu aku cannot read my baby memory tapi lepas aku dah post semua entry kasi dekat Ashraf semua cukup, tadi aku cucuk lagi sekali card reader kat cpu, boleh pulak cpu read! Hampagas betollah -_______-

Well aku post entry ni again pun sesaja je siapa tahu tuah siapakan. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu. Wahhh rindu Cikgu Haslina ku! ;D

 Senyuman saya paling ceria sebab saya sudah kenyang makan nasi beriyani di rumah Deqwan (;



Kawan-kawan yang saya tag :

Haa aku tau pasal contest ni from this totally comel punya awek Yasmin Redzuan. Thanks to you honey (;

No comments:

Post a Comment