Thursday, May 19, 2011

He goes again

Assalammualaikum.

Yeeeaahhhhhh, here he goes again! Memang aku suka huhh.

Kali ni Alor Setar pulak eh, haihhh aktif sungguh tak padan dengan ketot comel haha. Nasib baik lah tu minat you kalau tak memang I dah call you sekarang and sure punya lah telinga you mesti menanah arr dengar I bising haha! Punya sayang credit uhhh mesej facebook ja kot lah nak text ka kan adoyai -_____- Haha.

Eh tadi ayah Chamie relief kelas aku kejap tadi time paper Sejarah, alaaa Cikgu Rizal lah haha. Tuuudiaaaq punya lah bising memang talkative sungguh dia ehh? Siap bagi speech lagi haha. But yang syok sikit tu memang tak ada arr budak yang berani bangun nak pergi toilet time dia relief haha, pakat tahan habis semua haaa aku tak tau lah kalau ada yang ada batu karang mampoih kot yang tak ada tu ada terus satgi haa tuudiaaq muhong dah Cikmie muhong dah hahaha =________= Dan dan dan! Pehh sayang sungguh dia kat Ammar siap nak bagi jawapan paper Sejarah lagi haa haiyaaa berat sebelah betul dah tu saja ja cakap kuat-kuat about Math Intensive Class specially for cricket players. Nampak tu yang di bold kan tu? Haa haihhhh menanah telinga meluat macam dia saja boleh buat untuk players dia -_______- 

Nur Kasih!
Adoyai kalau tak nak pergi tengok dah ni, mesti time aku tengah ada atas kerusi dalam bilik nombor 4 (wahh pandai-pandai kau ja nak tetapkan bilik mana) Tapi nak buat macam mana bukan rezeki *uwaaa!* Alia tak jadi pergi pulak huhu, tak kan aku nak pergi dengan kakak dia dengan members dia lagi fuhhh malu aih ceq haha. InshaAllah ada rezeki esok ka cuti nanti ka kan =P 




No comments:

Post a Comment