Sunday, May 29, 2011

no price tag when it comes about him

Assalammualaikum.

Sangatlah mengada-ngada, manja, kuat merajuk, keras kepala tapi tu jugak lah yang aku suka layan. Haih nak buat macam mana. Bila hal sayang ni memang tak boleh nak buat apa derr haha.

Dari awal aku nampak ja dia, aku terus cakap kat diri aku sendiri, aku akan dapatkan dia! Yes, I will get him no matter what. And now I really got him. V(^_^)V *kedua tapak tangan tutup muka malu Hehe. Dah lah datang lambat dari orang lain then satu kumpulan pulak dengan aku kan, memang saja arr, aku pulak orang lama ehem orang yang datang awal lah, so macam senior sikit lah hehe. Suka arah dia buat itu buat ini hehe sorry sayang.

Moreover, he has the chinese looked, I love it! ;) Entah tak tau kenapa, my ex-boyfriend pun chinese looked jugak, derr meluat ingat pasal dia haha t(-__________-)" Takdir lah tu, kononnya haha (=____=) And he's superb taller than me! Itu memang aku suka gilaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! XD Bukan sebab apa, paham-paham lah ketinggian aku yang 170cm ni kan kan kan *muka merah padam habeh! 

Haa now dua-dua orang (aku dengan dia) tengah pening pikirkan apa nak jadi dengan future *type sambil nak throw up haha! kami bila dia sambung study 11hb ni and aku dah kena start fokus untuk my big death exam huhu. Yalah, he will be busy with his study and same goes to me. Kalau dua-dua understanding tahap superb tak apa ni takut kot kot lah tak, inshaAllah we will (= Miss you gulahati weeeeeeee~ (;

No comments:

Post a Comment