Friday, December 9, 2011

Dah lama tinggal


Assalammualaikum.

 Huwaaarrghhhh~ Lamanya tak update blog aku ni. Seriously i miss you bloggie. Ummuaahhmmuahhmuahhh! Eh sat sat, ada spider web kat hujung angle blog aku *tiup-tiuphabisnapaih*

Duhhh serius aku dah jadi kekok, tak tau nak update apa & nak cakap apa. Duhhhh, ni masalah besar ni! >O<" !!!!!!!!! Mana hilang minat menaip aku?! Tidakkkkkkkkkkkk!

Ergh okey, aku saja buat teruk, saja nak habaq cerita panas.

YEYYYYYYYYYYYY! AKU DAH ......................

Ya ya, dah lama habis SPM -.-"

Duhh, tu aku cakap, dah lama tak update so cerita yang panas macam ni pun aku tak update. Kawan-kawan blogger aku yang lain, aku baca blog depa, fuhhh! Penuh dengan post-post "IT'S OVER!" "MERDEKA!" and so on off online offline -.-"

So dikala aku rasa macam aku hebat dah pukul 2pagi tak tidoq lagi mengadap pc semata-mata nak update blog, yes, konklusinya aku nak kata aku tak mengantuk lagi dan rasa macam ada masa ja nak update blog before tidoq. Bolehkan? Tak salahkan aku nak update? Kan? KAN?! Terima kasih (;

Okbhai.















p/s : Haa ha'ah, yang tu ja lah yang aku nak update. Dah-dah, jom tidoq.


No comments:

Post a Comment