Tuesday, April 5, 2011

sad day

Assalammualaikum.

Aaaaaaarrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh!
Rasa macam nak pi suatu tempat yang sunyi takda orang luas cantik tenang, lepas tu jerit kuat-kuat!
Bbbbbbboooooddddddddddooooooooohhhhhhhhhh! :'(

Hmmmmm aku pelik, kenapa dengan aku sekarang ni? Kenapa perangai aku makin lama makin macam kebudak-budakan? Kenapa aku dah tak matang macam dulu yang boleh bezakan mana baik mana buruk dan boleh bagi pendapat bila orang cerita masalah diorang kat aku? Kenapa?! Aku sedar jugak yang sekarang ni bila aku bagi pendapat tak ada siapa nak dengar or maybe atleast pertimbangkan dulu. It's true, Alia pun tegur jugak. Kami dah kawan lama. Alia pun boleh kenal dah perangai aku. Hmmmm. Umi! What's happening?! Kenapa ni?! :'( Seriously I'm not in the mood today. Tapi emmmm bila ada kadet petang tadi, jumpa Aajuu, mood aku jadi stabil balik haha but it just for awhile bila terpikir balik apa yang aku buat hari ni plus dengan motor pulak buat problem. Hmmm. Seriously, why this year?! Kenapa bukan last year?! Tahun yang aku tak perlu pikir tentang exam. Ya Allah, besar sungguh dugaan Kau bagi dekat aku Ya Allah. :'( Ya Allah, aku mohon sangat Ya Allah, tolong kuatkan semangat aku :'( Aku perlukan seseorang untuk cerita masalah aku. Bukannya Alia tak diperlukan lagi tapi maybe ok bukan maybe memang pun, memang kadang tu aku dah malu nak cerita masalah aku sebab memang terbukti aku memang banyak masalah :( Aku tak kuat lah nak tanggung semua ni, aku takut kalau-kalau aku jadi orang bodoh and meet the "end way". Well orang yang bermasalah, kalau "end way" tu paham-paham lah kan hmmmmm. Subhanallah subhanallah. Umi ingat Allah Umi :'( Hmmmmmmmm. Please someone lend me your shoulder for me pleaseeeeeee :'(

No comments:

Post a Comment