Friday, April 15, 2011

MangkokTingkat

Assalammualaikum.


Okay, I really thought that my 'busy week' is done. But it is not! Uuurrrgggghhh! Seriously penat weh.
Last year tak pulak macam ni haihh. Tahun exam tahun last ni lah macam ni. But it is okay lah sebab tahun last kan, nak merasa saat-saat manis pahit semua laa ni ja pun kan huuuu. Cehh bajet macam dah sure sure nya tahun ni last hang jumpa semua nohh -___- Hahaha!

Pehhhhhhh! Nak ja aku list kan semua aktiviti aku yang lepas-lepas dengan yang akan datang. Sangat lah tak menang tangan (Err betol ka BM aku tu? Sorry BM ataih pagaq ja heee) Senang cerita tak ada masa lah weh! Sekarang treatment rambut ka pencuci muka ka apa ka tak ambik tau dah! Bilik aku tak pernahnya kemas -______- Nasib baik lah dapat keluarga yang memahami haha. Sebab apa? Sebab depa tak bising bilik aku yang memang patut gajah pun sesat tu. Selalunya depa akan bising bilik tak kemas tapi this year woww, *love love* Heee. Buku tak pernahnya lupakan aku, depa sentiasa ada di sisi aku, maksud di sini ialah buku-buku itu tak pernahnya tak jadi bukit! Sentiasa berlambak, kerja tak pernahnya berhenti! And my hands everyday feel numb @________@ Badan lenguh-lenguh! Ogawa pun tak dapet nak nolong dah aihhh >______>  Fuhhhhhh. Bajet ja kau ni Cikmie. Nanti tunggu ja lah bila masuk IPT, tu pun kalau dapat! -___-

Tahun ni setiap hari aku tak pernahnya tak ada aktiviti. Tak kira pagi petang malam. Sekolah lima hari seminggu. Khamis malam ada tuisyen. Jumaat pagi ada tuisyen. Sabtu pagi tak sekolah ganti, sekolah koko, tak sekolah koko, sekolah ganti, SCUK! Sabtu malam tuisyen. Bajet rajin wehh kau ni Cikmie!  (Mata dah macam panda) &___&

Minggu lepas is exam week! Yeeeaaahh you like that? Then you're my best jerk friend! Hahaha kidding. How? Emmm doesn't know how to answer your question. Macam ok dan macam ko errr. Seriously! Aku tak berapa ready lagi dengan exam ni. Tak berapa apa Cikmie?! Exam tak tunggu kau lah Cikmie! Pulon lah sikit Cikmie wehh! Ingat bagus sangat kot baca last last minute, setai masuk semua dalam kepala hotak semangkoktingkat kau tuu haihhhh -________- Okay okay I know it's my fault inshaAllah I will cover it all huhhhh. Okay tapi ada peningkatan exam kali ni, first time paper MathMode aku fokus weh! Tak toleh kiri kanan tak weet weet apa pun haha! Tapi Liya selalu pesan, "Mie. jangan yakin sangat nanti tak seberapa sebab kita terlalu pandang remeh yang senang tu." Mie ingat Liya, thanks =) Habis ja exam Rabu hari tu, fuhhh! Seriously rasa macam semua beban dah habis. But! Not yet, jangan perasan kau boleh rehat tahun ni Cikmie. Banyak lagi tanggungjawab kau. Kat DIA pun kau tak terbuat  haihhhhhhhh.

Oh yeahhh semalam lepak lebai with Liya, Pakcik(Mie) , Deqwan & Bob. Thanks lah weh nak jugak lepak dengan aku even aku membosankan heee. And Deqwan, nanti-nanti nahh aku belanja kau, serious aku sempit semalam -___- (Malu *tangan tutup mata macam kau buat hari tu*) Alhamdulillah aku punya lah tahan perut satu hari kelmarin sebab tak ada duit nak makan dan aku sanggup tunggu sampai. Yalah, kalau aku makan tengah hari then petang then malam, pehhh! Ingat kaya sangat kot! #____# *Burb* Alhamdulillah =) Tapi sangat-sangat lah kesian kat Pakcik. Pakcik, sorry nah eventhough bukan salah aku pun -___- Haha. Gila punya lama kot char kuey teow Pakcik nak sampai -___- Boleh kata sejam jugak tunggu, dah tu dah sampai pun aku rasa telinga depa bermasalah, mintak lain dapat lain, dan aku yang tak seberapa penyabar ni pun suroh lah Pakcik makan ja lah, berkorban lah malam ni kan. Heeeee sorry nahhh Pakcik =D *kedip kedip mata mintak penampaq* Hahaha! Balik tu memang aku tak tunggu apa, cari bantal, cari selimut, ambik remote control, terkankang depan tv. Yeahhhhhh! Mesej Aajuu pun haihh main-main ja aku reply, kesian dia heee sorry eh sayang =P

Esokkkk! Ohhhhhhh tidakkkkk! Tak tau apa nak jadi pulak esok ni. Hmmmm penat tak pernahnya nak hilang. Esok sekolah aku tuan rumah for Sukaneka Pandu Puteri Peringkat Negeri Kedah. So trangtangtang aku bukan Pandu Puteri kan -__- Haha tapi aku join jugak sebab depa tak cukup fasi. Yes, aku menumpang jadi fasi Pandu Puteri esok, kesian derr plus wanna have fun with schoolmates and tak salahkan aku nak kutip markah for koko? For my future jugakkan =) But hell yeah, esok latihan formasi kadet pun ada adehhh memang suka >___< Sah-sah arr depa marah ar kat aku haihhh nak buat macam mana. Bukan nak salahkan mana-mana pihak tapi bila dah leader tunjuk perangai macam tu, tak mustahil anak buah akan buat benda yang sama sebab apa? Sebab dok ingat "Takpa lah leader pun buat macam tu." Haa so sorry okay! >.< InshaAllah kalau ada masa esok aku pergi lah dekat kadet nahh =) Tu pun kalau hampa perlukan khidmat aku *cakap dalam nada sedih* Heeee kadet tetap num satu di hati aku weh! <3

And whatsoever, esok doakan lah segalanya berjalan lancar okie dokie =) Takut kot kot VVIP mai esok. Well hello ni event yang melibatkan banyak pihak okey and plus Pandu Puteri ni kan ada yang Pandu Puteri Malaysia tuuu kan kan kan? Heeeee with love, wish we luck :))))))

No comments:

Post a Comment