Tuesday, July 12, 2011

Tak Lapuk Dek Hujan Tak Lekang Dek Panas

Assalammualaikum.


Okey aku tau title agak lebih gedik dari intisari post ni tapi maaf lah yekk, saya suka ayat tu. Perkasakan lah BAHASA MELAYU BAHASA KEBANGSAAN (:

Ehemm well berbalik kepada tujuan sebenarnya. Kau belum rabun atau buta lagi kan? So kau boleh lagi baca apa yang terpampang kat gambar tu kan? So thanks kerana memudahkan kerja saya. Isu ni sangat pisang goreng panas dekat mukabuku sekarang, like SERIOUSLY! Kalah Maddi Jane dengan news suara lunaknya kat youtube atau paling aku meluat Lady Gaga dengan news berpakaian sopannya kat papers -___- Well atleast dia tau dia kat Asia kan.

Macam-macam lah status yang ada kat facebook tu,
"Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN siri 9/2012......"
"Tahniah! Anda terpilih menyertai PLKN siri 9/2012..."

Dan macam-macam jugaklah status yang susah jugak nak percaya but then it still their space so they can said whatever they want,
"Haloooh kecewanya tak dapat...."
"What?! I hate PLKN..."

So apa yang aku nak berletiaq kat sini, AKU TAK DAPAT! XD
Haloooh kalau dapat pun pergi ja lah kan, have fun saja mehh, best what, elaun memang lah sikit tapi dapat dari tak dapat langsung kan? But seriously memori yang kau akan dapat pehh! You won't forget it (: I know it. Memang lah aku tak pergi lagi pun but sama ja lah macam kem-kem yang aku pernah pergi aktivinya and my mom as a nurse pun dah banyak kali berkhidmat untuk PLKN ni, she also love all those kind of activities, well aku rasa aku mewarisi mak lah kot hehe *kedip-kedip mata*

A BIG CONGRATULATIONS TO MY LOVELY BEST PAL;
ALIA & AUNI, so sekarang lupakan lah angan-angan anda nak ke Bali lah Jakarta lah Pulau Perhentian lah yekk (; Chaiyook~ Hehe, love you~


No comments:

Post a Comment