Wednesday, June 1, 2011

Kalau nak pinjam mintak cara nak pinjam

Assalammualaikum.

Huwarghhhhhhhh! *mengeliat mendepakan tangan sambil berguling-guling atas tilam Ahaa bukan apa, excited sikit tulang belakang aku ni. Almaklumlah semenjak tiga menjak start nya cuti semester ni memang bontot aku tak pernahnya nak berenggang dengan kerusi depan pc tu haa. Tapi tu lah, Alhamdulillah lah malam ni dapat jugak menghapdet belog kecayunkngan aku ni dalam keadaan berbaring, hooreyyy sikit, HOOREYY! Arr ok ok aku tau aku overacting sikit. Halooh nak gedik sikit tak boleh -____-

Well, brada! Nak tanya sikit boleh tak? Korang ada kawan or maybe kau sendiri lah kan. Nak pinjam benda dari kawan kau but then cara tanya nak pinjam tu haihhhhhh bengkek punya intornasi kau gunakan, pernah tak pernah tak?! Sabau Cikmie sabau fewwww *mengelap peluh di dahi 

Haa tu Cikmie bangkitkan isu tu mesti pernah kena lah tu kan kan? Haa tau takpe! Sangatlah menyakitkan hati, well tak nak lah sebut nama dia kan, mengaibkan kawan tak baik derr. Apa yang aku buat is just pikir macam ni, "Oh sabau Cikmie sabau, maybe dia tengah on the month kot, kau paham perasaan dia kan Cikmie kan kan, kau baikkan Cikmie *kedip-kedip mata

Aku tak kisah orang nak pinjam barang aku. Moreover, aku ni jenis yang macam ni. Aku tak kisah orang nak susahkan aku or aku susahkan orang tapi memang lah aku tak berapa suka susahkan orang. But for me, One day who knows he/she will needs me or vice versa (= Aite aite? Kita akan terpikirkan budi yang pernah dia kasi so tak kan lah kedekut sangat bila dia mintak tolongkan? Just ask anything (=

So di sini aku nak tanya, pernah semua ni terjadi kat korang? Sekarang ni banyak sangat persoalan tentang persahabatan dalam kepala hotak aku ni. Sebab apa? Sebab aku tengah pikirkan keadaan Kak Sari aku yang tengah tidor kot, ehh bukan-bukan, yang tengah praktikal sekarang ni. Kesian pun ada bila sometimes she called crying! Tapi dipikirkan balik, Kak Sari aku memang hati lembut lah. Tak boleh nak kata apa. Haha. Memang kalau letak aku di tempat dia, aku ni jenis keras kepala memang buat tak tau apa orang lain cakap teehee~ 

So Kak Sari! I know you're reading right now aite aite? You're my stalker aite? Teehee~ XD Be strong okay, take what they said as a weapon for you to rise yourself, not to rise the bread okay, got it? Oh okay you got it -____-" Kekeke~ It just left 2 months aite?! Haa only 2 more months! I know my sista can do it (; <3 <3 <3


No comments:

Post a Comment