Friday, June 3, 2011

Geram tapi rindu

Assalammualaikum.


Haa what what? Weh bruhh, nak tanya sikit. Actually gua nak post apa ni eh? Adeh gua pun dah tak tau apa tujuan entry gua ni haha sebab hari-hari gua seperti biasa, boring -__________-"

Eh hai kawan-kawan, rindu awak semua! Ngeeeeee (;

Errrr apa pasal dengan Cikmie ni!? Dah bengkek ke apa?! Tak tau tak tau -_______-"

Tapi aku nak cakap sikit lah walaupun korang tak dengar pun suara lunak berkrim coffee-mate aku ni but okay aku nak jugak bercakap. Korang pernah ada ex-boyfriend yang cakap dia dah tak nak kau, dia sayangkan girlfriend baru dia, sometimes he will call you said he miss you but then lupa balik then rindu balik, then bila jumpa buat macam tak ada apa sedangkan both of us know you had called me and NOT me that called you, cakap nak still kawan sebab tak nak terputus silaturahim tapi realiti kau buat macam kita tak pernah kenal. Eh Cikmie, kau pahal dok tanya orang? Apasal kau pernah kena ka? Haa dah tu tak kan aku gedik menarikan jari aku ni atas keyboard. Aiyakkk -____-"

Bukan apa, dah memang trangtangtang aku memang dah lupa pasal dia sebab... Dah nak ingat buat apa lagi! Tak ada makna dah haih aiyakk soalan biol punya -___-" But then dia dok call macam ishh apa kau nak ni? Kalau call cakap macam memba biasa it's okey sebab aku dah terima dia ada girlfriend lain tapi bila still panggil dengan panggilan dulu habis tu girlfriend kau tu apa? Bola ragbi? Halahai jangan lah macam tu bruhh. Kesian dia derr. Dah lah baik, cantik, kuat jealous, lemah lembut *buat suara macam Haziq syurga cinta sikit Kan kan kan. Aku pun tak nak silaturahim kita terputus macam tu ja tapi at least masih berkawan tu tak lebih. Eventhough realitinya memang tak lebih tapi alam fana telefon kau still mengiyakan fantasi lah bruhh. Sayangkan orang yang sayang kita okey bruhh (; Love you old boyfriend (;

Ohh Khairil Iqram, tau pun mintak maaf yekk awak haaa hehehe~ Suka-suka. Tu lah merajuk tak kena masa lah sayang oi -_______-" Yeyyyyyy 5hb ni! <33333 Love yaaa.

Aiyakkk. Kenapa Cikmie begitu puitis malam ni!? Haa sebab dah nak dekat pukul 1pagi dah ni haa! Dan aku memang suka nak mengakhiri hari-hariku dengan post di blog kecayunkngan aku ni <33 Jealous? Taukbuangdalamgaung satgi baru tau keke~

Esok tuisyen then berangkat ke AS, Aloq Setaq lah, memang tak lah kan aku pergi AS memang balik tu makan meehun pama ja akibat tiket saja cekik darah -____________-" Yey sabtu aku bertunang! >O<" <3333

No comments:

Post a Comment